სანატრელი ბავშვობა

 ეხლახან ვათვალიერებდი ჩემს სურათებს და ცრემლები მომადგა მინდა რომ ისევ პატარა ვიყო..მართალია არც ეხლა ვარ ძაან დიდი მაგრამ,მინდა რომ ღრმა ბავშვობაში ვიყო..(( რა ბედნიერი ვიქნებოდი ეხლა რომ ბავშვი ვიყო ის პაწუკა ბავშვი ბედნიერებით სავსე ბავშვი..რომელსაც თავი მუდამ ლამაზი ზღაპრების გმირი ეგონა…

ყველაზე პრეტენზიული ცელქი ბავშვი..რომელიც რამეს როცა იტყოდა უნდა გაეტანა..თუ არა და დაჯდებოდა და ტიროდა მაგრამ ბოლოში მაინც უსრულებდნენ ყველაფერს (ეს ჩვევა დღემდე მაქ შემორჩენილი) 

  ყოველთვის ეჩხუბებოდა თავის 6 წლით უფროს დას (ლიკას) ჩაგრავდა,ამწარებდა :დ და ამ ყველაფერზე არასდროს არაფერს მეუბნებოდნენ ..(ნუ ის გათხოვილია ეხლა მაგრამ დღემდე  ვჩხუბობთ ხოლმე :დ ჩვევაა)..ძალიან უყვარდა ყოველთვის თავის მამიკო,განსაკუთრებულად..ის არასდროს ეჩხუბებოდა ის ყველაზე კარგი მამიკო იყო არის და იქნება მუდამ მისთვის..

 მიყვარს ჩემი ოჯახი და,დედა,მამა მიყვარხართ..

მე ჩემი ტკბილი ბავშვობაც მიყვარს და ძალიან მინდა დაბრუნდეს ის წლები..

კომენტარის დატოვება

