გზა აბნეული ტელეფონი და უცნაურებით აღსავსე დღე

დღეს სკოლაში არ ვყოფილვარ შემდეგ სამ საათზე ვხედავ რომ სოფო აფრიაშვილი არის შემოსული ფეისბუქზე :დ და მივწერე შოკა სკოლაში ოყოთქო და კიო იყოო.ეხლა შორენასთან ვარ და თუ გინდა გამოდიო..მეთქი თან შორენა მონატრებული მყავდა და ჯერ ჩავინიშნე გაკვეტილები..დავწერე ქართული ჩავიცვი ტანსაცმელი და წავედი.რომ მივედი ესე 5–ის ნახევარი იქნებოდა მე და შოკა ვიყავით დავჯექით კუხნაში (სამზარეულოში) და დავინახე ბროწეული,ნუ მე ბროწეულის გიჟი ვარ და ავიღე და გავჭერი და შემომესხა პირველად ჩაცმულ H&M–ს თეთრ საროჩკაზე ბროწეული.ცუდათ ლამის გავხდი..შოკა წამოხდა კრანთან მიმიყვანა და დაიწყო ჩემს საროჩკაზე ლაქის გამოშორება :დ..

ხო მერე ძაან დაბნელდა გარეთ.შოკა კიდევ მთხოვდა რომ დავრჩენილიყავი და თან თავის ძმაც წავიდოდა და მაგრად გავერთობოდით.ეგ აზრი მომეწონა და მამაჩემს გავუგზავნე მესიჯი ესეთი ტექსტით(მამიკო შოკა მარტოა სახლში და 9საათისთვის მოვალ სახლში კაი?ცოდოა ეშინია) არც დაურეკია არც მოუწერია ესეიგი დუმილი თანხმობის ნიშანია და დავრჩი :დ ვყვებოდით იმდენ ამბებს ვკვდებოდით სიცილით შორენას აუტყდა სლოკინი ჰყ ჰყ :დ თან ბავშვი ჩაბჟირდა და თან ასლოკინებს :დ თან მეშინოდა მერე სახლში მარტო წასვლა :დ მარაა მერე ავდექი ნახვამდის ვუთხარი არსენას და კახას და წამოვედი შორენაც გამომყვა სადარბაზომდე..შესანიშნავ ფორმაში აღწერაც კი არ მინდა :დ…ტელეფონი უნდა ამეწია ლიფტზე და დამივარდა იმ სიბნელეში და დავკარგე ჩემი ლამაზი ტელეფონი ბატარია სად გავარდა და ტელეფონი სად არ ვიცი გული კინაღამ გამისკდა.                                      შორენა ამ დროს კვვდება და იკეცება სიცილისგან..მე კიდევ ნერვები მკვდარი მქონდა ამ დროს მოდის ძაღლი და გინდა თუ არა კატააო :დ მოძუნძულებდა ავიდა და ძაღლი თავის სახლში აპირებდა შესვლას..შორენა ეძახის თავის ძმას კახას :დ კახა კარი დაკკეტე ბიჭო კახა ძაღლი სადაცაა სახლში შემოვა, :დ აუ კახა მოდი თიკას ტელეფონი გაეფანტა :დ მე ამ დროს ფოტოაპარატით ვუღებ ასფალტს ფოტოებს რომ ვიპოვო ტელეფონი

აქ არ არის ..არც აქ აუ რა ვქნა შორენა კიდევ ღადაობის ხასიათზე იყო ხვალდილით მოდი და მოვძებნოთო მე კიდე გული მქონდა გახეთქვაზე ჯერ კიდევ ახალი ტელეფონი :დ მერე ძვლივს შევიდა და გამოიტანა ფანრიანი ნოკია

შოკა კვდება სიცილით მე გაბრაზებულმა გამოვგლიჯე ტელეფონი :დ და მე დავიწყე მოძებნა და ვიპოვე კიდეც ჩემი გზააბნეული ტელეფონი ავაწყე ნაწილნაწილ და ჩაირთო..მერე შოკას მისი წითელი ჩუსტებით გამოვაცილებინე თავი და ძვლივს მივედი სახლშიი..ეხლა რო დავაკვირდი ჩემს ტელეფონს ეკრანი აქვს გვერდით ცოტათი დაზარალებული ( მარა უმნიშვნელოდ..ესე დამთავრდა კიდევ კარგი უცნაურებით აღსავსე დღე..მიყვარხარ ჩემო უცნაურო დაქალო ჰყ ჰყ :დ წადი წყალი დალიე :დ…

კომენტარის დატოვება

