ვენეციური მასკარადი Annecy-ში

 ესეიგი ძალიან დიდი პაუზის შემდეგ ვუბრუნდები ჩემს ბლოგს და ვიწყებ პოსტების წერას. ყოველ წელს ქალაქ Annecy-ში იმართება კარნავალი, მე წელს პირველად დავესწარი და ძალიან მომეწონა.კარნავალზე ჩემი მეგობრები და ანუ ქართველები ვიყავით წასულები.

 კარნავალი ჩატარდა Annecy-ს ტბაზე.ძალიან ლამაზი კოსტუმებით შემოსილი ხალხი..ძალიან ბევრი ხალხი იყო,ადგილი არ იყო რომ დამდგარიყავი ნორმალურათ

ძირითადად გაგიკვირდებათ და ქალის ფორმაშიც კაცები იყვნენ შემოსილნი.ნაირნაირი ფერების კაბები ეცვათ ძველებური და ლამაზი,მე მაგალითად პირველად ვიყავი კარნავალზე და ძალიან მომეწონა ეს ველაფერი.

ამ ბიჭს ბევრი უღებდა ძალიან,მაგრამ მაინდამაინც მე შემამჩნია და მოიწია ჩემს ხელს მოადო ხელი 😀 (ალბათ მოვეწონე :D)ხო ამ ყმაწვილთან სურათიც გადავიღე და ისიც ძალით.

მე და ელენე სურათებს არ ვიღებდით,გვცხვენოდა ამდები ხალხი უღებდა ამ შენიღბულებს სურათებს იმხელა პროფესიონალებით.და ასე რომ ძალიან ცოტა სურათზე ვჩანვარ.ძირითადად მე ვუღებდი ამ მასკარადზე სურათებს შენიღბულებს რომ ბლოგზე დამედო და თაავენთვის მეჩვენებინა.ეს მე,მანანა,ნინი და სოფი.ეს ლამაზი იყო ძალიან მაგრამ ამ კარნავალზე ყველაზე მეტად ბალერინა გოგო და ბიჭი მომეზონა.

ეს კაცი უკვე მაგარი გახეული მთვრალი იყო,ენას არ აჩუმებდა ერთი კაცი ყავდა გამოჭერილი და ეტლიკინებოდა და იყო ერთ ამბავში..მოვკვდი სიცილით და ეხლაც რომ ვუყურებ ამ კაცს მეცინება.ესენი ერთ ამბავში იყვნენ ძაან ფოტოსესიობდნენ 😀

ამან თქვი დაიფასა და გაიქცა ამიტომ მარტო ამის გადაღება მოვახერხე ისე ძალიან ლამაზ ფერებში იყო. Annecyესეც ჩემი ანსის ერთი სურათი,კარგი გამომივიდა ეს ფოტო

4 responses to “ვენეციური მასკარადი Annecy-ში

  1. “ეს კაცი უკვე მაგარი გახეული მთვრალი იყო,ენას არ აჩუმებდა ერთი კაცი ყავდა გამოჭერილი და ეტლიკინებოდა და იყო ერთ ამბავში..მოვკვდი სიცილით და ეხლაც რომ ვუყურებ ამ კაცს მეცინება.”
    შენ არაფერი არ შეგცვლის :დდდდდ ძაან იდიოტი ხარ ❤

  2. შენ არ იცი რა ბედნიერი ხარ ამის ნახვის საშუალება რომ მოგეცა 🙂

კომენტარის დატოვება

