ახალი მოსწავლე, სახელად უსახელო.

დღეს დამთავრა სწავლა ჩემს კოლეჯში.მაგრამ მე ორი კვირაა აღარ მივლია.რაც ნიშნების ფურცელი მოვიდა,ავიშვი ხელი და აღარ წავედი..ეხლა მოგიყვებით ერთ ამბავს რომელიც ჩემს ახალ კლასელს ეხება. მისი სახელი არ ვიცი რა ქვია.რადგან ის გაურკვეველ ენაზე ლაპარაკობს.                                                                                            ხუთშაბათი დღე იყო კანწინის შემდეგ (კანწინი,საჭმელი რომელიც 12 სთ-ზეა) ორის ნახევარზე მოვრჩით საჭმელს და დარჩენი გვქონდა,ესპანური და მათემატიკა…ბავშვები ესპანუის მასწავლებელს დაბლა ველოდებოდით. ესპანურის მასწავლებელი კი ჩვენ გველოდებოდა მაღლა 😀 ჩამოვიდა მერე მასწავლებელი და ავედით გაკვეთილზე, თვალში უცბათ ახალი ბავშვი მომხვდა რომელიც, წინა გაკვეთილებზე არ ესწებოდა.დავჯექი ჩემს ადგილას ჯერ ყველა მაგ ბიჭს უყუებდა და იცინოდნენ კვდებოდნენ სიცილით. ეგრევე მივხვდი რომ ალბათ ენა არ იცოდა.მასწავლებელმა კი რომ კითხა რა ერქვა და რაღაცეები..ყველამ ატეხა სიცილი ისეთი ხმა ქონდა.არადა ფიზიკურად კარგი ბიჭი იყო..

მეც რომ მივედი მაგ კოლეჯში მეც რაღაცნაირად მექცეოდნენ,მაგრამ ისე არა როგორც ამ საწყალ ბიჭს. მთელი გაკვეთილი აირია ყველა ბიჭებიც გოგოებიც მას დასცინოდა ჩემს გარდა. მე არ ვიცნოდი მარტო ..მეშლებოდა ჩემს კლასელებზე ნერვები თან ცდილობდნენ მეც ავყოლოდი მათ და გამეცინა..მაგრამ მე რა თქმა უნდა არა,იმხელა ბიჭმა კინაღამ ტირილი დაიწყო და მე კიდევ გაკვირვებული მიყურებდა ჩემს გარდა რომ ყველა იცინოდა. მთელი გაკვეთილი აირია ჩემი სამი კლასელი გააგდო მასწავლებელმა გარეთ.(ინესი,ელიოტი,კონტანი).ძვლივს ჩამთავრდა ესპანურუს გაკვეთილი.რომელიც, 1 საათიანი იყო. შესვენება არ გვქონდა,პირდაპირ გადავინაცვლეთ მათემატიკის კლასსში,იქაც რა თქმა უნდა ისევ დასცინოდნენ.თან გოგოები ეპრანჭებოდნენ და მეტიჩრობდნენ..ხმაზე ბაძავდნენ იმ ბიჭს ..ისიც ვერ გავიგე ეს ბიჭი რა ენაზე ლაპარაკობდა, და ბავშვები იმაზე დაცინოდნენ ..რომელი, ქვეყნიდანაა საერთოდ არსებობს რუკაზე ეგეთი ქვეყანაო…

ასე დამთავრდა მათემატიკის გაკვეთილი. იმ დღის შემდეგ კი ჩვენი ახალი მოსწავლე არ გამოჩენილა ალბათ შერცხვა. მიხვდა რომ ხვალაც ეს სიტუაცია ელოდა და ზეგაც..ძალიან შემეცოდა და მაშინვე ის გავიფიქრე რომ , საქართველოშიც შეიძლება იყვნენ ესეთი ადამიანები..მაგრამ არა ყველა..აქ კი ყველა ესეთი ცივი და საზიზღარი ადამიანი ცხოვრობს.იმიტომ ვერ ვიტან მათ….

5 responses to “ახალი მოსწავლე, სახელად უსახელო.

  1. ჰეიი,აქ ხარრ? ახალია ბლოგერი ვარ და შენი დახმარება მჭირდება რაღეცეებიი ვერ გავიგე იქნებ როგორმე დამიკავშირდეეთ ჩემს ბლოგზეე?:(((:*

  2. momewonaaa ❤ mec ar miyvars dacinva axalzee..da is saxelebi sadauria ki magram :DD

კომენტარის დატოვება

