განახლებული გარდერობი.

  წინაზეც დავდე პოსტი ჩემი ახალი ტანსაცმელები გაჩვენეთ…ეხლა იმ პოსტის  შემდეგ ბევრი ახალი რაღაც დამიგროვდა..ზოგი ერთხელაც არ ჩამიცვია..ზოგი ვიყიდე და ისე რა მომწონს ეხლა.სულ ერთი და იგივე მაქვს ამოჩემებული მაცვია ის , რატომ არ ვიცი. მაგრამ მე მაინც ყველაფერს გაჩვენებთ ყველაფერს, რაც მაქვს ახალი..თქვენ კი შემიფასეთ გემოვნება და ჩემი ტანსაცმელები 😀

ეს არის მაღაზია H&M-ის მაიკა რომელიც ძალიან მიყვარს.მაღაზია Jennyfer .. ეს მაიკაც ძალიან მიყვარს. ეს კოსტუმი არის მაღაზია CAMAIEU-ს 

ეს H&M საცურაო კოსტიუმი ..ძალიან მომეწონა ეს ესეც ამავე მაღაზია H&M-ს მაიკნა

მაღაზია CAMAIEU საროჩკა უკან ღილებით..Promod .ეს ზედა ძალიან მიყვარს.ბრენდი GDM 

Jennnyfer ჩემი საყვარელი მაღაზია..სადაც ვიცი რომ ჩემს მოსაწონს აუცილებლად ავარჩევ.

ესეც მაღაზია Jennyfer. ტყავებში გაწყობილი ზედა.მაღაზია CAMAIEU ეს საროჩკა ისე რა მომწონს მაგრამ მაინც ვიყიდე .დ.დმაღაზია NAF NAF ჩემი საყვარელი საროჩკა..ძალიან მიყვარს კლეჩატებიეს ზედა არის მაღაზია MNG (MANGO) ეს გუშინ შევიძინეეს ჟაკეტი არის მაღაზია CAMAIEU..და არის ცოტა ღამურა მკლავებით..ამბოლო დროს ძალიან შემიყვარდა ესეთი ჟაკეტებიც და ზემოთებიც

ესეც ამავე მაღაზიის.ამ ჟაკეტთან ერთად შევიძინე

მაღაზია MNG (MANGO)მაღაზია CAMAIEU კისერზე შესაკრავი ბანტით.ესეც ამ მაღაზიაში მაქვს ნაყიდი ესეცც ისევ CAMAIEU ..ძალიან მიყვარს თეთრი უბრალო,სადა ზემოთები,.ეს არის მაღაზია BONOBO მომწონს ძალიან ზოლებიანები.მაღაზია ESMARAJennyfer..მიყვარს ეს შორტებიეს ქამარიც Jennyfer-ში მაქვს ნაყიდი

ბრენდი BELLOSდა ესეც ჩემი საყვარელი ბრენდი GUCCI..ტანის კრემი ..

ხელები დამატყდა ამდენი სურათის ატვირთვით მაგრამ იმედია ღირდაა და მოგეწონებათ..

კომენტარის დატოვება

