31/03/2010 ყველაზე ბედნიერი დღე

ეს დღე ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე ბედნიერი იყო. 2010 წლის 31 მარტს დიაბადა ჩემი დისშვილი ბარბარე (ბაბი) .. ამის შემდეგ ჩემი ცხოვრება ძალიან შეიცვალა..ჩემი და სწავლობდა და ამიტომ ბაბი ჩვენთან იყო..  ის მე დედას მეძახდა და პირველი სიტყვაც სწორედ ჩები სახელი თქვა თიკო..სულ ფოტოაპარატი მეჭირა და მის ყველა მომენტს ვაფიქსირებდი..მართალია ვეჩხუბებოდი კიდევაც რადგან ყველაფერს მიფუჭებდა,მაგრამ მერე ტირილს რომ დაიწყდება ხოლმე ისე ცუდათ ვხდებოდი არ შემეძლო არ ჩამეხუტებინა გულში და ბევრი არ მეკოცნა..

ამ დღემ მართლა ყველაფერი შეცვალა ჩემში..ერთი დღეც რომ არ მენახა უკვე ძალიან აფორიაქებული ვიყავი და ძალიან მენატრებოდა.მართალია არასდროს არ ვასეირნებდი გარეთ. რადგან ნერვებს მიშლიდა ხოლმე და ერთ ადგილას არ ჩერდებოდა. მაგრამ მას მე მაინც ძალიან ვუყვარდი და ვუყვარვარ..

ადამიანი რომლისთვისაც სიცოცხლესაც კი დავთმობ.ენით აუღწერელი გრძნობაა რასაც ბაბის მიმართ ვგრძნობ.

როდესაც მე წამოვედი და დავტოვე სიცხეები ქონდა, ღამე და სულ მე და დედაჩემს გვახსენებდა…ნერვიულობდა ძალიან 

ეხლა კი სკაიპში რომ ველაპარაკები ხოლმე მეუბნება : თიკო გულში მიყვარხარ და ეკრანთან მოდის და მკოცნის..მიჭირს ხოლმე მასთან ლაპარაკი ყოველთვის და ძალიან მენატრება..მას რომ ვნახავ უკვე ალბათ დიდი გოგო იქნება მაგრამ მე არ მეშინია იმის რომ როდესმე დავავიწყდები.რადგან მას ვიცი მთელი გულით ძალიან უყვარს მისი დეიდა თიკო.

9 responses to “31/03/2010 ყველაზე ბედნიერი დღე

  1. es dge chemtvisac dzalian mnishvneloania imitom rom chemi dzma daibada….axla nervebs ki mishlis magram girs:::::::::::)))))

  2. ვააიიმეე ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  3. საყვარელი ბავშვია ძან ❤ ჩემ დისშვილსაც ბარბარე ქვია 🙂

კომენტარის დატოვება

