ერთი ჩვეულებრივი დღე

თითქმის ერთი წელია არ დამიწერია არაფერი, აღარ ვიცი რა დავწერო არადა დასაწერი და მოსაყოლი რომ მართლაც ბევრი მაქვს..მაგალითად მოგიყვებით გუშინდელ დღეს რომელიც ჩემს მეგობრებთან ერთად გავატარე..

დილით სკოლა მქონდა შემდეგ მოვედი სახლში მოვწესრიგდი,მერე მასწავლებელი მყავდა  მერე კიდევ წავედი ჩემს მეგობრებთან ერთად ქებაბის (შაურმის) საჭმელად…

  ავიღეთ მენიუ და წავედით ტბაზე დავჯექით და ვჭამეთ თან ვლაპარაკობდით და ვიყავით ერთ ამბავში. პირველად გავსინჯე შაურმა და გუშინს მერე ვჭამ, ვჭამ და დღეს მოვრჩი .დ ძალიან მსუყეა,მაგრამ ძალიან გემრიელია.Image შემდეგ ჩემი ერთი მეგობარი წავიდა და დავრჩით მე და ჩემი მეორე მეგობარი . წავედით ანსის ყველაზე მაგარ სანაყინეში და ვიყიდეთ ნაყინები მე მენთოლიანი ავიღე, ჩემმა მეგობარმა ალუბლიანი .მერე გზადაგზა რომ მივდიოდი ჩამომადნა ხელში და დამესვარა მთელი ჩანთა  -_- .ვისერნეთ სანამ ბოლო ავტობუსი გავიდოდა მერე წავედი და ჩემს მეგობართან დავრჩი  ხოდა აი ესე კარგად გავატარე გუშინდელი დღე..Image

კომენტარის დატოვება

